vineri, 31 august 2007

Penal...

Inca o zi a mai trecut, o zi in care m-am convins inca odata cat de penali pot fi unii oameni, cat de jalnici pot fi prin fapte si prin vorbe...Azi mi sa dovedit inca odata ca prostii se gasesc intre ei, in orice situatie...de azi am inceput si eu sa iau in ras prostia...de azi am inceput si eu sa rad si sa platesc pentru timpul in care mi sa ras in fata...de azi ma simt si eu bine...de azi am inceput sa dau peste nas cui mi-am prospus sa dau...de azi mi-am dat seama ca inspir incredere ceea ce imi inspira incredere.
Aaa...si inca o faza penala pe ziua de azi...adica o fi de mai de mult dar acum am observat...ca in centrul Bacaului, unde se adunau punkerii, rokerii, houserii...in general...era si ceva lume buna...a fost stricat si acest loc de nesfarsitii manelisti...de vesnicii tigani....Nu mai sunt rasista...e de accentuat acel "mai", prietenii stiu de ce...dar tiganii de la noi, tiganii din ziua de azi, tiganii manelisti, imi inspira o ura...mie scarba de ei...mie scarba de felul in care se poarta...daca ar fi dupa mine...multi ar fi inchisi....Si cum va spuneam pacat ca s-au bagat si aici...isi bat joc de oameni...rad si injura degeaba...fac misto de restu...e pur si simplu penal...
Cam atat...pana data viitoare...sanatate si virtute!