joi, 30 august 2007

About me...

Despre mine...hmmm...ce pot sa va spun despre mine...imi va fi mai greu pentru ca nu prea imi place sa ma caracterizez...dar acum fac o eceptie, sa va puteti face o idee.
Sunt Alexandru Mocanu, elev in clasa 12a C a Colegiului National Pedagogic "Stefan cel Mare" Bacau, la Filologie intensiv Engleza. Astea au fost datele despre scoala...
Locuiesc in Bacau, in renumitul si binecunoscutul cartier Cornisa :P, stau la etajul 10, de unde am o vedere panoramica, peste Bacaul plictisit...
Imi place sa fiu inconjurat de prieteni si de lume buna...imi place sa rad...sa ascult muzica...sa ma plimb...sa port discutii lungi, pe diferite teme cu diferiti oameni...imi place fotbalul, si sustin pana la capat FCM Bacau :P, trebuie sa mai fie si cu ei cineva nu...imi plac motocicletele, de fapt asta e cel mai apropiat vis...imi place sa desenez foarte mult, in special in creion( sketch-uri)...imi place sa ascult oamenii, sa le ascult problemele, si dak ma simt in stare sa le dau sfaturi...imi plac toate anotimpurile pentru ca fiecare are semnificatia lui...imi plac oamenii sinceri. Cam atat despre ce imi place, bine ca aici e un "sum up"...iar despre ceea ce nu imi place nu va pot spune multe decat...minciuna...prostia...si nepasarea...
Ce sa va mai zic...am 1.84, 70 d kg, am ochii albastri spre verde, depinde de starea in care ma aflu...sunt saten si cam atat si depsre descrierea mea fizica...
Cam atat, veti afla mai multe pe parcurs...din ce voi afisa pe blog...Pana atunci sanatate si virtute!