marți, 4 septembrie 2007

Salut! Nu am mai pus nici un gand jos de 4 zile...si sau cam adunat multe. Acum as putea spune ca ceea ce scriu acum e continuare la prima pagina postata "Un nou inceput", e o pagina care cuprinde stari si intamplari din 4 zile...deci e ceva de zis.
De cand cu imaginea cea noua, unii imi spun ca era si timpul...unii se indoiesc...putin imi pasa...am spus ca de acum nu imi mai pasa de ce spun ceilalti..dar cand voi afla ca mananca cacat in defavoarea mea...fac urat. Acele persoane abia asteapta lucrul asta...pentru ca cum am mai zis, la cata carcota au in ei...si daca mai mult nu ii duce capu. O sa vina si momentul ala, dar pana atunci am intrat intr-o transa...intr-o stare de angoasa, nu mai am chef de nimic, mie sila de toti si de toate. Nu stiu ce o sa ziceti, dar pe multi i-am auzit...vrem sa inceapa scoala...e si dezavantajul ca e an terminal si bataie pe noi ca la hotii de cai, dar e muca in echipa, altfel cand te vezi cu o multime de oameni de varste apropiate, ai cu cine schimba impresii...poti sa iti muti locu, ai multe optiuni, numai sa stii sa le folosesti.
Nu stiu ce ma apucase de am zis ca vreau sa las tot in aceste ultime zile de vacanta si sa nu mai stiu de nimeni...sa ma retrag sa invat pentru permis, sa ascult muzica si sa fac sketch-uri. Ca tot veni vorba de permis...cum prima data nu am reusit sa pun mana pe el, as vrea ca acum sa reusesc pentru ca in felul acesta mai bifez o casuta...mai dau peste nas la cativa...si abia astept momentul acela...o Doamne cat il astept.
M-am plictisit de tot...am invatat fiecare colt de oras si nimic nu ma mai surprinde...nimic nu imi mai poate oferi entuziasm. Nu prea imi place starea asta...dar ma las dus de val acum.
Mi s-au mai intamplat cateva lucruri in care am fost pus sa aleg...iar cum in fiecare era numai calea de mijloc...am mers pe principiul meu, pe care voi merge de acum inainte..."Totul sau nimic!". Am si de pierdut, am si de castigat, o sa am si de suferit, o sa am si momente de mandrie, dar merita...nu ma mai multumesc cu cai de mijloc, cu jumatati, cu bucatele...nu...totul sau nimic...
Nu stiu...cam atat...aveam o invalmaseala in cap inainte sa ma apuc sa scriu, dar acum m-am mai linistit si e mai bine..cand o sa imi mai revina vreun amanunt o sa il pun jos. A...uitasem...acum cei din jurul meu ma simt...acu vor sa imi ofere ajutor...ma privesc altfel...imi simt starile, si se preocupa de mine...deodata interesez pe multi...pe foarte multi...dar pe cine interesz eu...nu ma intereseaza pe mine...stiu ca suna ciudat, dar asta e adevarul.
Inca un lucru si termin pentru moment. Cum te-ai simti cand cineva depinde de tine, de actiunile si de vorbele tale? Stiu...te-ai simti bine, ai fi mandru, te simti important...dar gandeste-te ca ai o responsabilitate...e, cand te gandesti la responsabilitate iti piere cheful..si tocmai atunci arati cat de mult poti fi de incredere, daca iti asumi sau nu responsabilitatea...asumati-va responsabilitatea, actionati cu cap...si rezultatele vor fi pe masura. Pana data viitoare...sanatate si virtute!